Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

Skits@kia Friend's Edition #18 - Βίβιαν Τερζοπούλου(Akane Tenshi)

Σήμερα έχω τη χαρά και την τιμή να φιλοξενώ στο Skits@kia Friend's Edition μία πολύ ταλαντούχα καλλιτέχνιδα αλλά και γλυκύτατη δεσποινίδα,που το ιδιαίτερο προσωπικό της στυλ σε συνδυασμό με την απλότητα του χαρακτήρα της,έχουν προκαλέσει το θαυμασμό το δικό μου και πολλών άλλων ανθρώπων.Φυσικά πρόκειται για την Akane Tenshi(Βίβιαν Τερζοπούλου)που σας είχαμε επίσης παρουσιάσει(με το κόμικ της Ελεύθερο Κάμπινγκ) 
και στο 5ο τεύχος του Comic Cultura.

To σίγουρο είναι ότι στο μέλλον η Βίβιαν θα μας απασχολήσει αρκετά και θα διαγράψει μια λαμπρή πορεία στο κόσμο της 9ης τέχνης.Ας μας συστηθεί και η ίδια με δικά της λόγια:


 Από μικρή λάτρευα τα comics κυρίως  όμως διάβαζα Mickey Mouse που αγόραζα από το περίπτερο, συνήθως τα καλοκαίρια, για να περνάω πιο ευχάριστα στις διακοπές μου. Επηρεασμένη, λοιπόν από αυτά καθώς και από λογοτεχνικά βιβλία φαντασίας, άρχισα να δημιουργώ δικές μου ιστορίες και φανταστικούς κόσμους στο μυαλό μου και αργότερα να τα αποτυπώνω σε τετράδια με μικρές εικονογραφήσεις . Αργότερα, ξεκίνησα τις σπουδές μου στο τμήμα Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Επιστημών στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δυο χρόνια πριν την αποφοίτησή μου, μου πρότεινε ο ξάδελφος  μου να δω για πρώτη φορά  anime. Είδα όλη την σεζόν μέσα σε μία νύχτα και ενθουσιάστηκα. Την επόμενη μέρα μου έδειξε τα manga. Αυτό ήταν. Από εκείνη την στιγμή έγινε ένα κλικ μέσα μου που μου δημιούργησε την ανάγκη να ασχοληθώ με αυτόν τον χώρο. Ξεκίνησα να μαθαίνω σχέδιο και όλα τα απαραίτητα για την δημιουργία ενός comic, στην αρχή ως αυτοδίδαχτη και στην συνέχεια παρακολουθώντας μαθήματα σχεδίου. Στη συνέχεια  παρακολούθησα το μονοετές εργαστήριο comic στην σχολή Βακαλό με δάσκαλους τον Νίκο Κούτση, τον Αλέκο Παπαδάτο καθώς και τον Νίκο Παναγιωτόπουλο. Συμμετείχα στο Athens ZineFest 2018 και στο 3ο Comic-Zine weekend της Λέσχης  Φίλων Κόμικς με φανζινάκια και πόστερ, καθώς και στο Smass Fest 2019 στην έκθεση «Ενάντια στον Κοινωνικό Αποκλεισμό». Επιπλέον, είμαι η δημιουργός του τετρασέλιδου comic «Ελεύθερο Κάμπινγκ», το οποίο δημοσιεύτηκε στο 5ο τεύχος του ιντερνετικού περιοδικού Comic Cultura. Αυτή την στιγμή βρίσκομαι στην Σκωτία και κάνω το μεταπτυχιακό μου πάνω στα Comics και στα  Graphic Novels. Τέλος, ετοιμάζω κομιξάκι το οποίο αν όλα πάνε καλά θα βγει ως αυτοέκδοση τόσο σε φεστιβάλ της Ελλάδας όσο και της Σκωτίας.  

Η σελίδα της Akane στο Facebook


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου