Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Skits@kia Friend's Edition #4 Νίκος Μηλιώρης

Σήμερα φιλοξενούμε έναν καλό φίλο και ήδη καταξιωμένο δημιουργό και πετυχημένο σε αυτό που κάνει(και το κάνει πολύ καλά)μα πάνω απ'όλα έναν υπέροχο άνθρωπο που δεν διστάζει να συμβουλεύει νέους σχεδιαστές και να τους μεταδίδει θετική ενέργεια και πάντα να τους εμψυχώνει.Άς μιλήσει ο ίδιος για τη δουλειά του όμως!!

Στα σχολικά μου χρόνια κυκλοφορούσα με μία τσάντα η οποία είχε:…1.Ένα γουόκμαν (μη με ρωτήσετε τώρα τι είναι αυτό),2.Ένα εξωσχολικό βιβλίο ή κόμικ (συνήθως Βαβέλ),3.Κανά δύο σχολικά βιβλία (για το ξεκάρφωμα),4.Ένα στυλό (μαύρο κατά προτίμηση),5.Και ένα μοναδικό τετράδιο που ονόμαζα «πρόχειρο» μέσα στο οποίο περισσότερο ζωγράφιζα φιγουρίτσες, παρά σημείωνα τα του μαθήματος! 
Επακόλουθο όλων των παραπάνω και αφού το τελείωσα ήταν να γραφτώ σε μια σχολή γραφιστικής και στη συνέχεια να ασχοληθώ με αυτό που πάντα ήθελα: Τα κόμικς. Φυσικά εκτός απ’ τις συμμετοχές μου σε εκθέσεις κόμικς έφαγα και πάρα πολλές απογοητεύσεις ή κλειστές πόρτες, αλλά αυτές δεν με σταμάτησαν.
Έτσι το 1999 εκδίδω πρώτο μου μεγάλο κόμικ ΤΕΝΤΥΜΠΕΡ απ’ τις Εκδ. FUTURA και ακολουθεί απ’ τον ίδιο εκδοτικό οίκο το 2002  το ΟΤΑΝ ΦΑΝΗΚΑΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ. 
Μέσα στο 2003 με 2004 θα μπούν και δύο ιστορίες μου (ΟΙ ΜΙΖΕΡΟΙ) στο περιοδικό «9» της Ελευθεροτυπίας, χαρακτήρες που ανέπτυξα ύστερα από παλιότερο μου «πέρασμα» στη Βαβέλ (1994). 
2004 -2006 συνεργάζομαι με το περιοδικό ΠΟΠ+ΡΟΚ φτιάχνοντας στην τελευταία σελίδα του το THIS IS A TRUE STORY (μονοσέλιδες ιστορίες εμπνευσμένες από μουσικά κουτσομπολιά). 
2005- 2007 μαζί με άλλους 11 δημιουργούς εικονογραφώ ανά έτος τρείς διαφορετικούς μήνες στα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΚΟΜΙΚΣ των εκδ. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
Ύστερα από μακροχρόνια καλλιτεχνική παύση εκδίδεται το 2012 απ τις εκδόσεις ΕΝΑΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ  το άλμπουμ μου ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΠΥΡΕΤΟΥ και στη συνέχεια ακολουθούν δικές μου αυτοεκδόσεις κυρίως μέσα από τα φεστιβαλ του Comicdom (όπου μπορείτε και φέτος να με ανάζητήσετε):
- (Sub)garden Party, 2014 - DJSMO’48, 2016 - ΤΕΝΤΥΜΠΕΡ- ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ, 2017 
Τελευταία, και ενώ περιμένω την έκδοση του μυθιστορήματος μου επιστημονικής φαντασίας ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΟΝΑΤΗ ΜΑΔΕΡΣΤΑΡ (εκδ. ΑΝΑΤΥΠΟ), συμμετέχω με σχέδια μου στις βραδιές του Death Disco Reflections ενώ έχω αρχίσει τη δημιουργία για το ΤΕΝΤΥMΠΕΡ ΙΙ. Αλλά για τη συγκεκριμένη συνέχεια έχουμε ακόμα δρόμο!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου