Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Skits@kia Friend's Edition # 21 - Bίκυ Κατρατζή(Colors of Another World Elneth)

Kαλό Μήνα σε όλους!!Σήμερα σας παρουσιάζω μία νέα καλλιτέχνιδα που είμαι σίγουρος ότι με το μεγάλο ταλέντο και το ξεχωριστό στυλ της θα διαγράψει τη δική της λαμπρή πορεία στο χώρο της ελληνικής(και όχι μόνο)σκηνής των κόμικ!!Θα μας συστηθεί με τα δικά της λόγια:

Ονομάζομαι Βίκυ και ασχολούμαι με τη ζωγραφική και με διάφορες κατασκευές από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου! Το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Elneth ξεπήδησε απ’ τον ξωτικίστικο κόσμο του Τόλκιν πριν αρκετά χρόνια και συνεχίζει να με συντροφεύει στην καλλιτεχνική δημιουργία. Είμαι αυτοδίδακτη και εκφράζομαι κυρίως μέσω των αφηρημένων doodle, τα οποία άλλοτε είναι ασπρόμαυρα και άλλοτε ψυχεδελικά πολύχρωμα. Επίσης, μου αρέσει να ζωγραφίζω φιγούρες, κυρίως γυναικείες, και να φτιάχνω μπρελόκ και μαξιλαράκια από τσόχα. Φέτος θα συμμετάσχω για πρώτη φορά στο Comic Con στη Θεσσαλονίκη μαζί με τον φίλο μου Theodore Duck, αναμένοντας τις νέες ημερομηνίες! Μπορείτε να δείτε μέρος της δουλειάς μου στη σελίδα μου στο Facebook (https://www.facebook.com/coloursofelneth/) και στο Instagram (https://www.instagram.com/colours_of_elneth/).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου