Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Skits@kia Friend's Edition #25 - Ευάγγελος Σαλευρής(Aizen Kraken) - Γιώργος Κόλλιας

Σήμερα είναι η σειρά των αγοριών!Φιλοξενούμε τους ταλαντούχους Ευάγγελο Σαλευρή(Aizen Kraken)και Γιώργο Κόλλια που μας συστήνονται με δικά τους λόγια και μας μιλάνε για την ως τώρα πορεία τους.

Γεια χαρά σε όλες και όλους! Λέγομαι Aizen Kraken (με πραγματικό όνομα Ευάγγελος Σαλευρής) και γεννήθηκα στην Αθήνα το 1996. 
Αν και ζωγράφιζα από παιδί, κατά την εφηβική μου ηλικία άρχισα να ασχολούμαι πιο συνειδητά με τον κόσμο της 9ης τέχνη, η οποία τότε μου επέφερε μια τρομερά τεράστια εντύπωση! Δεν είχα φανταστεί ποτέ πως ένωνε δύο αγαπημένες μου ασχολίες, τη ζωγραφική και την συγγραφή. Μια τέχνη που έχει τη δυνατότητα να εξελίσσει ιστορίες μέσα από εικόνες. Έτσι ήξερα που ήθελα να κινηθώ πάνω στη ζωγραφική. Με τον καιρό, ανακαλύπτοντας και διαβάζοντας comics, manga, βλέποντας cartoon και anime, προσπάθησα να κάνω τις δικές μου πινελιές μέσα από αυτήν την τέχνη. Σιγά-σιγά, άρχιζα να βρίσκω ιδέες, να γεννάω χαρακτήρες, να δημιουργώ κόσμους και να κατασταλάζω στο προσωπικό μου στιλ· πάντα με τη συντροφιά της φαντασίας!
Από τότε μέχρι και τώρα εξασκούμαι δημιουργώντας διάφορα random σχέδια και original characters (oc), ενώ ανά διαστήματα έχω σκεφτεί και σχεδιάσει διάφορα και διαφορετικά πράγματα για τα comics και manga που ετοιμάζω. Αποφάσισα να καταπιαστώ και να ολοκληρώσω το πρώτο τεύχος του πιο πρόσφατού μου comic, το οποίο έχει τίτλο: «The miss-adventure of princess Neiva». Η ιστορία αυτού έχει να κάνει με τη μυστηριώδη εξαφάνιση της πριγκίπισσας Neiva και τη μανιώδη αναζήτησή της! Αλλά σε ένα φανταστικό μεσαιωνικό κόσμο, όπου οι ιππότες του είναι… απατεώνες και κομπιναδόροι… ποιος θα είναι άραγε αυτός που θα σώσει την πριγκίπισσα;!
Σύντομα θα ολοκληρώσω το τεύχος και θα το αυτοεκδώσω για να το προωθήσω σε διάφορα φεστιβάλ και εκδηλώσεις, όπως το «Comicdom», ώστε να έχω την ευκαιρία να το μοιραστώ με τον κόσμο. Αν θέλετε, μπορείτε να με ακολουθήσετε και να δείτε τις δημιουργίες μου στα παρακάτω links:
Instagram: https://www.instagram.com/aizentaikraken/
Facebook: https://www.facebook.com/princessneivacomic/
Κλείνοντας, θα ήθελα να δώσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σπύρο Αδριανό, ο οποίος μου έδωσε αυτή τη μοναδική ευκαιρία στο «Comicmaniacs»!





Oνομαζομαι Γιωργος Κολλιας, γεννηθηκα το 1994 και μεγαλωσα σε ενα χωριο της Ηλειας, το Περιστερι. Η πρωτη επαφη μου με κομικς ηρθε σε μεγαλη σχετικα ηλικια, στην 3η γυμνασιου οπου και μυηθηκα απο ενα τευχος Αλμανακο. Στην πορεια με κερδισε το σουπερηρωικο. Αυτοδιδακτος μεχρι το 2018, αποφασισα να παρακολουθησω το ΕΤΗΣΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΟΜΙΚΣ στο κολλεγιο ΒΑΚΑΛΟ, με μεντορα τον Νικο Κουτση. Το 2019 ηταν η πρωτη μου φορα στο COMICDOM CON στον χωρο των αυτοεκδοσεων, με το κομικ ''AN I FOR AN EYE''. Φετος θα βρισκομαι για δευτερη φορα στο COMICDOM CON και πρωτη φορα στο THE COMIC CON στην Θεσσαλονικη. Επισης μαζι με μια ομαδα καλλιτεχνων (Τσαούσης, Πικάζης, Κορδορούμπα, Ευλογημένος, Παπαμιχαήλ κ.α) δουλευουμε ενα ιστορικο κομικ σε σεναριο του Νικου Κουφόπουλου.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου