Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Skits@kia Friend's Edition # 23 - Δήμητρα Μαγουλά / Άγγελος Θάνος

Σήμερα θα σας παρουσιάσω δύο αυτοδίδαχτα ταλέντα που έχουν πολλά να μας πουν και να μας δείξουν με τη δουλειά τους στο μέλλον.Ο λόγος για τη Δήμητρα Μαγουλά(Maggie)και τον Άγγελο Θάνο που παρακάτω μας παρουσιάζονται με δικά τους λόγια:

Λοιπόν , ονομάζομαι Δήμητρα Μαγουλά , αλλά μπορείτε να με λέγετε Maggie,είμαι αυτοδίδακτη στα κόμικ και χαίρομαι πολύ όταν φτιάχνω κάτι και ο κόσμος το εκτιμά με τη καρδιά του !! Ελπίζω να χαρείτε και εσείς 💙💙



Με λένε Άγγελο Θάνο, είμαι 27 χρονών, σπούδασα λογιστικά μέσα στο Μάϊο θα τελειώσω και την πρακτική μου, ελπίζω μέσα στο χρόνο να αποκατασταθώ και επαγγελματικά πάνω σε αυτό που σπούδασα φυσικά, τα λογιστικά. Πιστεύω πως όλοι τείνουμε να έχουμε κάπου ταλέντο για μένα αυτό πιστεύω πως είναι η ζωγραφική. Μου κάνει παρέα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αλλά πάντοτε ερασιτεχνικά και ως χόμπυ και γιατί προ πάντων αγαπώ αυτό που κάνω, δεν το κάνω γιατί θέλω μια δουλειά μέσω αυτού , το κάνω μόνο και μόνο γιατί μέσα από αυτό εξελίσσομαι όχι μόνο πρακτικά αλλά και πνευματικά. Μ'αρέσει να αποτυπώνω αυτό που βλέπω σε ένα λευκό χαρτί απλά με ένα μολύβι. Με εμπνέει πάρα πολύ η ζωγραφική νιώθω πολύ όμορφα όταν κάθομαι πάνω από ένα λευκό χαρτί και είμαι έτοιμος να αποτυπώσω αυτό που μ’αρεσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου