Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Skits@kia Friend's Edition # 26 - Κωνσταντίνος Κάτσος

Σήμερα φιλοξενούμε έναν δημιουργό ο οποίος είναι σταθερά ανερχόμενος και το όνομα του θα μας απασχολεί για αρκετά χρόνια ακόμα.Υπέροχος άνθρωπος και καλλιτέχνης(με το πρώτο να είναι σημαντικότερο από το δεύτερο),ταλαντούχος κομίστας,δημιουργικός μουσικός και εξαιρετικός πατέρας ο Κωνσταντίνος Κάτσος μας συστήνεται με τα δικά του λόγια.

Γειά χαρά! Είμαι ο Κωνσταντίνος Κάτσος, ένας μπαμπάς, καθηγητής, μουσικός, ηθοποιός και σκιτσογράφος από τη Θεσσαλονίκη. Ασχολούμαι με τα κόμικ από μικρός όταν τα έκρυβα μέσα στα σχολικά μου βιβλία προσποιούμενος ότι διαβάζω τα μαθήματα μου.

Η πρακτική ενασχόληση μου με τα κόμικ ως δημιουργός και όχι ως αναγνώστης μόνο, ξεκίνησε πριν 3 περίπου χρόνια όταν τα δύο μου παιδιά άρχισαν να μου ζητούν να τους σχεδιάσω τους αγαπημένους τους ήρωες. Αυτό, σε συνδυασμό με την δική μου ψωνίτιδα και την ανάγκη μου να εκφράσω τις ιστορίες και τα κακά λογοπαίγνια που είχα στο κεφάλι μου, με ώθησαν στο να πιάσω μολύβι και χαρτί και να σχεδιάσω τα πρώτα μου πανάσχημα κόμικ.

Η μεγάλη αλλαγή και βελτίωση ήρθε μέσα από μερικά μαθήματα που έκανα με τον δάσκαλο Σταύρο Κιουτσιούκη, ο οποίος μoy δίδαξε κάποια βασικά πράγματα για τα κόμικ και το story telling. Έκτοτε, έχω σχεδιάσει 3 συλλογές κόμικ με τις οποίες συμμετείχα σε διάφορα φεστιβάλ (LA Comics Festival, Comic’n’Play, Cretan Comic Con, Thessaloniki Comic Con) και κάποιες δουλειές μου έχουν δημοσιευθεί σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή (Μπλέ Κομήτης, Comic Cultura κ.α.)

Αυτήν την περίοδο της φτου ξεκαραντίνας, προσπαθώ να δημιουργήσω κόντρα στην ψυχολογία των καιρών, να εκφράσω τους προβληματισμούς, τις σκέψεις μου και τα κακά μου λογοπαίγνια στο χαρτί, όπως κάνουν σχεδόν όλοι οι δημιουργοί κόμικ. Νιώθω τυχερός που έχω αυτό το μέσο στα χέρια μου και ως αναγνώστης και ως δημιουργός. Η τέχνη στο σύνολο της μας κρατάει ζωντανούς, εμπνευσμένους, δημιουργικούς, (σε κάποιες περιπτώσεις και) κοινωνικούς και γεμάτους. Αν δεν στηρίξουμε την τέχνη, τους καλλιτέχνες και τους ανθρώπους που εργάζονται από/με/για αυτήν, τότε για τι παλεύουμε;

 ΑΥΤΟΕΚΔΟΣΕΙΣ

·         ΝΤΡΑΚΟΥΛΑ: ΑΦΕΝΤΗ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝΕ (2018) Η ιστορία του Ντράκουλα, του καταθλιπτικού και αντικοινωνικού βαμπίρ, που συγκατοικεί με τον πάντα χαρούμενο και αισιόδοξο βοηθό του, Ιγκόρ

·         ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ (2019) Δυο αστροναύτες με τα ευφάνταστα ονόματα «Ένα» και «Δύο» βρίσκονται κατά λάθος εγκλωβισμένοι σ’ έναν πλανήτη. Για να μπορέσουν να επιστρέψουν στη Γη θα πρέπει να κάνουν το δυσκολότερο πράγμα: να συνεννοηθούν.

·         ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΚΗ (2019) Ο Τάκης είναι Σεφ. Ο Τάκης είναι καλός άνθρωπος. Ο Τάκης πληγώνεται. Ο Τάκης δεν είναι πια καλός άνθρωπος.

·         ΤΕΡΑΣ (202*) Η πρώτη horror ιστορία μου. Πραγματεύεται το τί είναι ικανός να κάνει κάποιος προσπαθώντας να πετύχει τον στόχο του. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου