Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Skits@kia Friend's edition #3 Ελένη Μαρία Βλαστού(Love Usagi)

Σήμερα φιλοξενούμε μία σχεδιάστρια που έχω τη χαρά και την τιμή να γνωρίζω εδώ και χρόνια και να την θεωρώ δικό μου άνθρωπο και μέλος της οικογένειας μου.Νομίζω ότι όλοι θα συμφωνήσετε μαζί μου στο πόσο ταλαντούχα είναι,και τέτοια ταλέντα πρέπει να αναδεικνύονται και να ξεφεύγουν και πέρα από τα όρια της χώρας τους.Άς αφήσουμε την ίδια να συστηθεί.

Είμαι η Love Usagi (Ελένη Μαρία Βλαστού).Aπό μικρή μου άρεσαν τα κινούμενα σχέδια.
Aγαπημένα μου ήταν αυτά που στο τέλος του επεισοδίου είχαν κάτι κινέζικα γράμματα.
(Χαχα μετά από ένα σημείο κατάλαβα ότι ήταν Ιαπωνικά) Zωγράφιζα στα τετράδια και στο θρανίο του σχολείου μια εποχή που η λέξη anime ήταν παντελώς άγνωστη στην κοινωνία της Ύδρας (Ναι είμαι από εκεί) Οι δυο μεγάλες επιρροές μου είναι το Sailor moon και Evangelion.Μου αρέσει πάρα πολύ το character creation. Προτιμώ τα ασπρόμαυρα σκίτσα.(Μanga style)Τα τελευταία χρόνια έχω ξεκινήσει να πειραματίζομαι με το  digital drawing πιο πολύ για χρώμα . . . αλλά το πάω με το ρυθμό του σαλιγκαριού .Συλλέγω figures and anime merchandise.(Δεν μπορώ να αντισταθωωωωωώ!!!)Τον τελευταίο χρόνο είμαι στο comicdom bazaar με anime merchandise από τη δική μου συλλογή .Κάποια στιγμή ελπίζω να πάω και στο comicdom Self-Publishers Alley.Σύντομα θα ετοιμάσω κάποια art prints και μπόλικα χειροποίητα πραγματάκια .





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου