Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Skits@kia Friends Edition # 13 Ίριδα Μούζου(Mouzmoulo)

Σήμερα έχω τη τιμή να φιλοξενώ μία πολύ ταλαντούχα καλλιτέχνιδα και ένα από τα καλύτερα παιδιά στο χώρο,πάντα με ευγένεια και ήθος,που με τη φανταστική της Ραλλού μας έχει κλέψει τις καρδιές!!Μας παρoυσιάζεται η ίδια με δικά της λόγια:

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1987 και έκτοτε ζω εκεί. Οι πρώτες μου σπουδές ήταν πάνω στην ψυχολογία και αργότερα στην συστημική ψυχοθεραπεία. 
Μικρή διάβαζα Γκάρφιλντ, Άρτσι, Μίκυ Μάους και έβλεπα φανατικά το Peanuts του Schulz  σε animation. Το 2016 ξεκίνησα σεμινάρια πάνω στο κόμικ και συνέχισα το 2017-2018 παρακολουθώντας το  μονοετές εργαστήρι της σχολής Βακαλό με τον Νίκο Κούτση και τον Αλέκο Παπαδάτο. 
Είμαι η δημιουργός του διαδικτυακού κόμικ «Ραλλού» που δημοσιεύεται εβδομαδιαία ,τα τελευταία δύο χρόνια, από την σελίδα της ηρωίδας μου στο facebook. Επίσης, εδώ και ένα χρόνο, τη «Ραλλού» την βρίσκετε και σε έντυπη μορφή στο διμηνιαίο, πια, περιοδικό του «Μπλε Κομήτη».
Με δυο λόγια, η Ραλλού είναι το alter ego μου. Τα στριπάκια μου συχνά βασίζονται σε αληθινά γεγονότα αλλά αυτό δε συμβαίνει πάντα. Συχνά βασίζονται σε αληθινό αυτοσαρκασμό ή σε σκέψεις μου. Στο παρόν, γίνεται μια προσπάθεια για την αυτοέκδοση ενός πρώτου τεύχους με ιστορίες δημοσιευμένες αλλά και αδημοσίευτες. Fingers crossed! 

FB: www.facebook.com/ralloucomic
Instagram: @mouzmoulo







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου