Τρίτη 23 Απριλίου 2019

ASTROPIA από Παναγιώτη Βλάμη

ASTROPIA

''The Best there is at what we do.."

ASTROPIA #1
Δημιουργός - Σενάριο: Παναγιώτης Βλάμης
Εικονογράφηση - Εξώφυλλο: Παναγιώτης Βλάμης
Σελίδες: 24
Χρώμα: Έγχρωμο
ISBN: 978-618-5293-08-6
Τιμή: 4,90 €
Εκδότης: Comicdom Press

Tι συμβαίνει όταν βάζεις στο μίξερ,αγαπημένες υπερηρωικές ομάδες όπως οι Avengers,η JLA και Χ-ΜΕΝ μαζί με μία essense από NEW GODS/SHAZAM και τα ανακατεύεις καλά με γερές δώσεις από θεότρελο χιούμορ;;




Την απάντηση μας τη δίνει ο ταλαντούχος Παναγιώτης Βλάμης στη νέα του δουλειά που μόλις κυκλοφόρησε από τις πάντα ψαγμένες και προσεγμένες εκδόσεις Comicdom Press.Mετά τον ΑΙΩΝΙΟ των Χειλά/Κόλλια που κυκλοφόρησε πρόσφατα(κριτική μου εδώ)έχουμε μία ακόμα υπερηρωική δημιουργία που μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις(και αυτό δεν συμβαίνει συχνά ειδικά στα super hero comic που έχω διαβάσει αρκετές χιλιάδες έτσι ώστε να εντυπωσιάζομαι πλέον εύκολα...).Η υπόθεση του έχει να κάνει με την εμφάνιση μιας απειλής πάνω από την πόλη της Astropia την οποία αναλαμβάνουν να εξολοθρεύσουν οι ήρωες της Τhe Great Family(με αρχηγό τον Τitan/Παρωδία του Superman φυσικά)αλλά τα πράγματα δεν θα πάρουν τη τροπή που θα ήθελαν οι ήρωες μας....

Μία πραγματικά πολύ καλή έκδοση!!


Ο Παναγιώτης σε ένα εκπληκτικό one man show,ένας άνθρωπος ορχήστρα πραγματικά,τα έχει αναλάβει όλα!!Από το σχέδιο,τα μελάνια,το χρώμα,το lettering,μέχρι και το πρωτότυπο σενάριο που συνδυάζει αυτό των υπερηρωικών κόμικ(εντυπωσιακές σκηνές μάχης και ακατάπαυστους ρυθμούς)με χιουμοριστικά στοιχεία και gag,που κάνουν την ανάγνωση άκρως ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική συνάμα...

Ελπίζω να συνεχίζει αυτή τη στιγμή μαζί σας να διαβάζει και ο Παναγιώτης τη κριτική μου,και να μην έχει κλείσει την οθόνη του υπολογιστή του(ή όπου αλλού διαβάζει το άρθρο μου).Όταν τον συνάντησα στο φετινό Comicdom con για να υπογράψει το αντίτυπο μου(by the way υπέροχη αφιέρωση στη γυναίκα μου και εμένα)μου είπε να είμαι αμείλικτος μαζί του και να μη γράψω μόνο καλά λόγια....

Παναγιώτη μου(και το άρθρο τώρα θα απευθύνεται σε πρώτο πρόσωπο σαν fan letter ένα πράγμα)θα σε απογοητεύσω το ξέρω αλλά όσο και αν έψαξα διαβάζοντας τις λιγοστές(είναι η αλήθεια)σελίδες του τεύχους δεν μπόρεσα να βρω κάτι που να μην μου αρέσει ή να μη μου κολλάει...Και με διασκέδασε,και με έκανες να γελάσω(ειδικά με τις ατάκες του Speed Demon)καθώς και να αγωνιώ για τη συνέχεια της ιστορίας και την τύχη των ηρώων της...




Αυτό που ήθελα να διαβάσω όταν αποφάσισα να αγοράσω το τεύχος,αυτό μου προσφέρεις(τουλάχιστον σε εμένα),Το σχεδιαστικό σου στυλ μου θυμίζει και ολίγον από Image δεκαετίας του '90 αλλά και δουλειές στην 2000AD όπως αυτές του Mike McMahon αλλά σίγουρα έχεις ένα ολόδικό σου προσωπικό στυλ,άμεσα αναγνωρίσιμο και χαρακτηριστικό,με δυναμικές γραμμές και φοβερή δουλειά στο μελάνωμα(να μου εξηγήσεις και σε εμένα όπως και στον Leopold πώς στην ευχή κάνεις αυτές τις διαφορετικές "σκιάσεις" ψηφιακά!!).Όλα αυτά καθιστούν αυτή σου τη δουλειά,υψίστου επαγγελματικού επιπέδου που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα αυτών των μεγάλων εταιρειών...Ίσως να έχεις πάθει αμόκ τώρα και να έχεις εκσφενδονίσει τον υπολογιστή σου(ή ότι άλλη συσκευή έχεις)από το παράθυρο,αλλά μου είπες εκτός από αμείλικτος(που δεν χρειάστηκε-ευτυχώς-να γίνω)να είμαι και αληθινός.Την αλήθεια την έγραψα,μου άρεσε πολύ η νέα δουλειά σου και περιμένω με ανυπομονησία το δεύτερο τεύχος της,για να μη κόβομαι στο καλύτερο σημείο!!
Ελπίζω να μην περιμένω μέχρι το επόμενο Comicdom con του 2020 για να τη διαβάσω!!

Υπέροχες και οι δυο εκδόσεις του κόμικ(η standard με χρώμα και η variant b&w σε αριθμημένα αντίτυπα υπογεγραμμένα από τον σχεδιαστή)θα σας αποζημιώσουν με το παραπάνω.
Ο Παναγιώτης έχει πολλά ακόμα να μας προσφέρει και είμαι σίγουρος ότι δεν θα μας απογοητεύσει ποτέ(τώρα δεν θα μου ξαναμιλήσει είμαι σίγουρος για αυτό).Μία πολύ καλή αγορά σας τη προτείνω ανεπιφύλακτα!!!


Σπύρος Ανδριανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου