Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

Skits@kia Friend's Edition # 28 - Λίλιαν Μπλαζουδάκη ( Lil Yan)

 Σήμερα φιλοξενώ ακόμα μία ταλαντούχα δεσποινίδα που από τη πρώτη στιγμή με κέρδισε όχι μόνο με την υπέροχη δουλειά της , αλλά και με τη καλοσύνη του χαρακτήρα της και το γλυκό της χαμόγελο(που ακτινοβολούσε ακόμα και κάτω από τη μάσκα προστασίας!!).Μία καλλιτέχνιδα που έχει πολλά ακόμη να πει!!Παρακάτω σας συστήνεται με τα δικά της λόγια:

Hellooo,

Ονομάζομαι Λίλιαν Μπλαζουδάκη αλλά το καλλιτεχνικό μου ειναι  ‘ Lil Yan” . Είναι ουσιαστικά το όνομα μου λίγο ποιο ‘αλήτικα’ , λίγο ποιό ‘κούλ’! Πάντα σκέφτομαι ότι είμαι ράπερ η τράπερ με αυτο το όνομα. Τέλος πάντων.


Από τότε που με θυμάμαι ,πάντα ζωγραφίζω η δημιουργώ πράγματα με τα χέρια μου. Τα κόμικς και όλος αυτός ο κόσμος μπήκανε λίγο αργότερα στην ζωή μου και ήταν μια απο τις καλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει μέχρι τώρα στην καλλιτεχνική μου πορεία!

Στο λύκειο, ξεκίνησα μαθήματα προετοιμασίας για την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών  Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, σχεδόν κάθε Σάββατο, έκανα μαθήματα κόμικς στο ίδιο φροντιστήριο με τον Γιώργο Γούση, ο οποίος μου έμαθε πολλά πράγματα για τα κόμικς και την δημιουργία τους.

Τo 2016 πέρασα στην σχολή της Θεσσαλονίκης όπου πήγα για έναν χρόνο και σπούδασα στο τμήμα της γλυπτικής, με στόχο το stop motion animation. Η αλήθεια είναι πως μέχρι και εκείνη την περίοδο της ζωής μου δεν είχα σκεφτεί ποτέ να ασχοληθώ επαγγελματικά με τα κόμικς, αλλά όλα άλλαξαν όταν πήγα τυχαίa να επισκεφτώ έναν φίλο μου στην σχολή ΑΚΤΟ και με ενημέρωσαν πως υπάρχει τμήμα κόμικς. Χωρίς πολύ σκέψη, αποφάσισα να «παγώσω» την Καλών Τεχνών και να ξεκινήσω τις σπουδές μου στον ΑΚΤΟ όπου και αποφοίτησα το καλοκαίρι του 2020.


Πέρα από τα κόμικς, ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την γλυπτική και crafting, την φωτογραφία και τον κινηματογράφο.

Δεν έχω κατι συγκεκριμένο που μου αρέσει να ζωγραφίζω.Μ’αρεσει να αφήνομαι και να εκφράζομαι στο χαρτί και ότι βγει. ‘Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στις γυναικείες φιγούρες όπως και στο να περνάω φεμινιστικά, αντί-ρατσιστικά και αγαθά/γαλήνια/ειρηνικά υπονοούμενα και μηνύματα μέσα απο την τέχνη μου!

Σε γενικές γραμμές, τις περισσότερες ώρες της ημέρας θα με βρείτε κρατώντας ένα μολύβι και ένα χαρτί, ή το ταμπλέτ μου, ή το σημειωματάριο όπου σημειώνω τις ιδέες μου για ιστορίες και σενάρια,ή να περιπλανιέμαι ονειροπολώντας κάπου στην φύση. Κάποιες φορές και όλα αυτά μαζί.


Προς το παρόν έχω δημιουργήσει μόνο ένα κόμικ (αλλά αυτό επρόκειτο να αλλάξει σύντομα), «Η Χρυσή Πέρλα», το οποίο έχει πολλή περιπέτεια, φαντασία, φεμινιστικά μηνύματα και στοιχεία μυθολογίας. Ετοιμάζω επίσης την εικονογράφηση για ένα παιδικό βιβλίο με τίτλο «Για να δούμε...», σε συνεργασία με την Αλεξάνδρα Ασαριώτη για την σωστή ατομική φροντίδα και καθαριότητα των δοντιών μας. Έχω συμμετάσχει  σε εκθέσεις με traditional και digita Art, και ανυπομονώ περισσότερο απ’ οτιδήποτε να πραγματοποιηθεί το Comic-Con σε όλη την Ελλάδα και να σας γνωρίσω όλους εκεί. Θα σας περιμένω με το μεγαλύτερο χαμόγελο που έχετε δει ποτέ!


That’s all folks, είμαι γεννημένη το 1997, Ταύρος στο ζώδιο με ωροσκόπο Παρθένο και Σελήνη στον Σκορπιό . Έξτρα πληροφορία για τους “εκλεκτούς”!!!


Lil

Yan





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου