Τρίτη 11 Μαΐου 2021

Skits@kia Friend's Edition # 27 - Πηνελόπη Καραμάνου (Kuroisekai)

 Μετά από πολύ καιρό η στήλη επιστρέφει με νέα ταλέντα.Σήμερα καλεσμένη μου η ταλαντούχα δεσποινίδα Πηνελόπη Καραμάνου ή πιο γνωστή ως Kuroisekai.Μας συστήνεται με δικά της λόγια παρακάτω:

 Mέσα από έναν σκοτεινό κόσμο που μόνο τα όνειρα μας μπορούν να φωτίσουν την σκοτεινή του όψη. Γεια σας, ονομάζομαι Kuroisekai ( Μαύρος Κόσμος από την ιαπωνική γλώσσα) δηλαδή Πηνελόπη Καραμάνου στην πραγματική ζωή. Είμαι μια γραφίστρια και ερασιτέχνης εικονογράφος εδώ και αρκετά χρόνια. Πρόσφατα ξεκίνησα να δουλεύω και σαν συγγραφέας/εικονογράφος παιδικών βιβλίων στον εκδοτικό οίκο Rbooks.

Για όποιον ενδιαφέρετε να δει τα έργα μου μπορεί να επισκεφθεί την σελίδα μου στο Deviantart - https://www.deviantart.com/kuroisekaisart

Εκεί μπορείτε να βρείτε αρκετά από τα έργα μου καθώς και τα νέα μου βιβλία. - Η βροχή και το σεντόνι και το κόμικ "lullies" - https://rbooks.gr/book/lullies .

Ζω στην Αθήνα και είμαι 28 ετών. Ο δρόμος προς την τέχνη άνοιξε σε αρκετά μικρή ηλικία, αλλά όχι και τόσο. Στα 16 μου είχα τις πρώτες εκλάμψεις αγάπης για την τέχνη ως προς το κομμάτι του σκίτσου - κόμικ. Αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να φοιτήσω εκεί. Γι'αυτο αργότερα σπούδασα γραφιστική και παράλληλα μέσω μαθημάτων τέχνης προσπαθούσα να βοηθήσω τον εαυτό μου να μάθει σχέδιο, έτσι ώστε να μπορέσω, αυτοδίδακτα πια, να βελτιωθώ σε αυτό που αγαπούσα πραγματικά να κάνω. Μετά από πολύ εξάσκηση και πείσμα κατόρθωσα να κάνω το χόμπυ μου επάγγελμα! Και τώρα ύστερα από 10 χρόνια δουλεύω εικονογράφος παιδικών βιβλίων και κόμικ. Με τα μάτια ψηλά, να κοιτάτε πάντα μόνο το αστέρι σας αυτό που εσείς αγαπάτε να βλέπετε μην σας φοβίζει που είναι νύχτα ακόμα, κάποτε θα ξημερώσει.

Με αγάπη Πηνελόπη Καραμάνου...







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου