Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022

Skits@kia Friend's Edition # 29 - Ερμιόνη Τρεμούλη

 Σήμερα θα σας παρουσιάσω μία νέα καλλιτέχνιδα, αυτοδίδακτη, που παρόλο το νεαρό της ηλικίας της (μόλις 17 ετών) έχει ταλέντο που θα ζήλευαν πολλοί ''βετεράνοι'' του χώρου. Τη γνώρισα με την γυναίκα μου στο φετινό Japan Festival και εντυπωσιαστήκαμε με το πόσο μεγάλο ταλέντο μπορεί να κρύβει αυτό το τόσο ευγενικό και απλό κορίτσι. Παρακάτω σας συστήνεται με δικά της λόγια.


Είμαι Ερμιόνη Τρεμούλη , μια αυτοδίδακτη 17χρονη από την Αθήνα, με μανία να σχεδιάζω πρόσωπογραφιες, χαρακτήρες comic ,anime, manga ,στο χέρι ,χρησιμοποιώντας απλα ένα μολύβι, ξύλομπογιές η και στυλό. 

Χρησιμοποιώ ποικίλα υλικά σε οποιαδήποτε επιφάνεια π.χ χαρτί, καμβά, ξύλο γυαλί κτλ.

Είμαι ανοιχτή στο digital art και σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση. 

Για παράδειγμα έχω ήδη μετατρέψει όλες μου τις barbie σε αγαπημένους κινηματογραφικούς ήρωες.

www.tiktok.com/@ermioni_art

https://instagram.com/ermioni_art





Εδώ η μετατροπή της Barbie & του Ken σε χαρακτήρες της Suicide Squad.Όταν η φαντασία συναντά τη δημιουργία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου