Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Avengers Infinity War Afterthoughts...

Από την αρχή έναρξης αυτού του blog είχα έναν κανόνα.Να μην ασχοληθώ με τις ταινίες αλλά να επικεντρώσω το ενδιαφέρον μου στα κόμικς και μόνο...Με αυτά μεγάλωσα,αυτά αγαπώ και με αυτά θα πορεύομαι πάντα στη ζωή μου...Το ίδιο φυσικά και με τους αγαπημένους μου υπερήρωες τόσο της Marvel όσο και της DC..

Σήμερα όμως μετά από την προβολή της ταινίας Avengers Infinity War αποφάσισα να σπάσω αυτόν τον κανόνα...Τα συναισθήματα που με κατέκλυσαν και εμένα και τη γυναίκα μου ήταν τόσα πολλά,που έπρεπε να τα μοιραστώ και μαζί σας...

Σήμερα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη φορά σε ταινία τόσο της Marvel,όσο και γενικά υπερηρωική ένιωσα τα ίδια ακριβώς συναισθήματα που ένιωθα κάθε φορά που διάβαζα ένα πολύ καλό κόμικ,μία πολύ καλή ιστορία,ένα επικό story arc...Σήμερα αληθινά είδα το Infinity Gauntlet που διάβασα έφηβος το μακρινό 1991 να ζωντανεύει μπροστά μου,και ένιωσα την ίδια ανατριχίλα βλέποντας τον Thanos να φορά το γάντι και να μαζεύει τα stones ένα,ένα αφήνοντας στο πέρασμά του κυριολεκτικά συντρίμμια τόσο υλικά όσο και ανθρώπινα...


Δεν θα κάνω spoilers για όσους δεν έχουν δει την ταινία,ούτε θα κρίνω τι μου άρεσε και τί δεν μου άρεσε σε αυτήν(άν και δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου αρέσει κάτι στις 2 ώρες και 40 τόσα λεπτά της).Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι πιο σπουδαγμένοι στο χώρο του κινηματογράφου από ότι εγώ.Και πάλι ποτέ μου δεν έβαζα τη μεγάλη οθόνη παραπάνω από τα κόμικς.Πάντα τα κόμικς έρχονται πρώτα στη συνείδηση μου...



Θέλω μόνο να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στα Marvel studios και σε όσους δουλεύουν σκληρά για να βγούν αυτές οι πραγματικά επικές ταινίες,που πριν κάποιες δεκαετίες φάνταζαν όνειρο για εμάς τους φανατικούς και ζούσαμε με τη στιγμή που θα βλέπαμε μία πραγματικά καλή μεταφορά των αγαπημένων μας ηρώων και ιστοριών στη μεγάλη οθόνη...Ευχαριστώ γιατί κάθε φορά που βλέπω ταινία σας ξυπνά μέσα μου ο ίδιος πιτσιρικάς που περίμενε κάθε εβδομάδα να πάρει το Σπαιντερ μαν του Καμπανά ή κάθε μήνα τα (πανάκριβα για την εποχή) original αμερικάνικα για να διαβάσει με αγωνία τη συνέχεια της ιστορίας σε Εκδικητές,Σπάιντυ,Χούλκ κ.α.

Η Marvel εδώ και μία δεκαετία έχει κτίσει ένα μεγάλο και ανυπέρβλητο οικοδόμημα που με κάθε καινούργια ταινία της γιγαντώνεται και περισσότερο...Ίσως και τα αντίπαλα στρατόπεδα πρέπει να πάρουν μαθήματα από τα Marvel studios για το πώς θα πρέπει να γίνονται οι τανίες με θέμα τους μεγαλύτερους ήρωες του πλανήτη,με σεβασμό στην πολύχρονη ιστορία τους...

Η Μarvel κέρδισε το στοίχημα και εδώ και 10 χρόνια παράγει ταινίες που αποτελούν κόσμημα για το genre και γενικά για το κόσμο του φανταστικού σινεμά...Και ελπίζω και τα επόμενα 10(20,30..)χρόνια να συνεχίσει να μας μαγεύει,να μας συγκινεί,να μας ταξιδεύει,να μας ΠΟΡΩΝΕΙ το ίδιο όπως έκανε σε εμένα,τη γυναίκα μου και δεκάδες χιλιάδες φάν σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο...Περιμένουμε με τόση μεγάλη αγωνία τη συνέχεια.Ποτέ μου δεν ευχήθηκα στη ζωή μου να περάσει τόσο γρήγορα ένας χρόνος..MAKE MINE MARVEL!!!

(Y.Γ.Όλα τα λεφτά στην ταινία ο Thor.Mετά από ένα λιγάκι απογοητευτικό Rangarok,εδώ ο Θεός του κεραυνού δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο του..)

Σπύρος Ανδριανός


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου