Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019

Skits@kia Spy's Edition # 18 - Alex&Co. # 1

Αlex&Co. # 1

Μετά από 24 χρόνια,ένας παλαιότερος(αλλά όχι ξεχασμένος)χαρακτήρας μου επιστρέφει ξανά στο δημιουργικό μου σύμπαν...Μαζί ακολουθεί και το πρώτο stripάκι του Alex το μακρινό 1994 ακόμα σπουδαστής σε σχολή σχεδίου/σκίτσου...Πολλά άλλαξαν μέσα σε αυτά τα χρόνια...Ίσως να μην ασχολήθηκα ενεργά σαν δημιουργός με τα κόμικς και να διάλεξα άλλο επάγγελμα για να ζήσω(τρομάρα μου..)...Ίσως ο Alex και οι φίλοι του να έμειναν άγνωστοι όπως σωστά παρατηρούν με κάποια ίσως πικρία οι χαρακτήρες μου...Σίγουρα όμως τα όνειρα και η φαντασία μου έμειναν ζωντανά,ανεξαρτήτως αν τα πρώτα θα πραγματοποιηθούν ή όχι,και δεν θα σταματήσουν ποτέ να με ωθούν να δημιουργώ...

                            Art & (c) Σπύρος Ανδριανός
Η μεγάλη επιστροφή 24 χρόνια μετά...Όλα γύρω αλλάζουν και όλα ίδια μένουν...

1994 Πρώτη ταπεινή εμφάνιση με εκολίνες(που έτρεχαν στο τρίτο καρέ OMG)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου