Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Skits@kia Friend's Edition #22 - Ιωάννα Αθανασοπούλου

Σήμερα έχω την τιμή να φιλοξενώ μία ταλαντούχα δημιουργό αλλά και μία εξαίσια νηπιαγωγό που πάντα βρίσκεται κοντά στα παιδιά και τα ενθαρρύνει να δημιουργούν είτε ως εκπαιδευτικός,είτε ως εικονογράφος!Είναι η πολυτάλαντη και υπέροχη Ιωάννα Αθανασοπούλου που θα μας αυτοσυστηθεί με τα δικά της λόγια:

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη γειτονιά του Αρδηττού, σ’ ένα σπίτι στην κορυφή του λόφου. 
Με μοναδικούς δασκάλους στο σχέδιο τα κόμικς που έβρισκα εβδομαδιαία ή μηνιαία στο περίπτερο, ζωγράφιζα ασταμάτητα κυρίως με μολύβι και πενάκι. Με τη γέννηση της μικρής μου αδερφής και τελειώνοντας το παιδαγωγικό τμήμα της Φλώρινας οι ζωγραφιές μου απέκτησαν χρώμα και αποφάσισα να ασχοληθώ με το παιδικό παραμύθι, πρώτα και πάντα ως αναγνώστρια, και ύστερα ως εικονογράφος και συγγραφέας.
Αυτή τη στιγμή εργάζομαι σε ένα υπέροχο σχολείο, στο οποίο εκτός από την τάξη, έχω αναλάβει την σκακιστική ομάδα, τα σκηνικά των εορτών και τις δράσεις φιλαναγνωσίας.
Τον Μάρτιο του 2019 συμμετείχα στην πρώτη μου έκθεση ζωγραφικής με θέμα τα λαϊκά παραμύθια και λίγες μέρες αργότερα κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο, του οποίου ανέλαβα την εικονογράφηση, η «Αριάδνη, η νύχτα των πεφταστεριών» από την Ελληνοεκδοτική.
Ακολούθησε ο «Σο» (εκδόσεις Κάππα), «Από τη μια στιγμή στην άλλη, απρόσμενη χαρά μεγάλη» (εκδόσεις Άλλωστε) και «Να’το να’το, Φλουρί Κωνσταντινάτο» (εκδόσεις Άλλωστε). Μέσα στο 2020 αναμένεται να κυκλοφορήσουν δύο ακόμα βιβλία των οποίων έχω επιμεληθεί την εικονογράφηση αλλά και το: «Σκάκι, Το Παιχνίδι των Βασιλιάδων» από την Ελληνοεκδοτική σε δική μου εικονογράφηση και κείμενο. 
Μελλοντικά σχέδια είναι η ολοκλήρωση ενός κόμικ που διαδραματίζεται στα βαλκάνια του 10ου αιώνα, το οποίο δουλεύω στα σεμινάρια της σχολής KamoulakosArtLab, και η δημιουργία δικής μου ιστοσελίδας!
Έως τότε θα χαρώ πολύ να συναντηθούμε μέσω των παρακάτω συνδέσμων!
Instagram
https://www.instagram.com/ioanna.athan.art/
Facebook
https://www.facebook.com/ioannaathanasopoulouart/
E-mail
Ioanna263@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου