Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Skits@kia Friend's Edition # 24 - Ειρήνη Αγγελίδου (Fokshee) / Χρυσάνθη Παπαιωάννου(Βoo U Rdi)

Σήμερα φιλοξενώ δύο γλυκύτατες δεσποινίδες την Ειρήνη Αγγελίδου(γνωστή με το καλλιτεχνικό όνομα της Fokshee)και τη Χρυσάνθη Παπαιωάννου(γνωστή ως Boo U Rdi)που με το μεγάλο τους ταλέντο έχουν πολλά να μας προσφέρουν στο θαυμάσιο κόσμο της 9ης τέχνης.Ας μας συστηθούν με δικά τους λόγια:

Με λένε Ειρήνη (Ρενέ) Αγγελίδου, όμως στον χώρο των κόμικς είμαι γνωστή ως Fokshee (Φόξυ). Σπούδασα εικαστικά στο τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών Τέχνης στα Ιωάννινα και λατρεύω τα κόμικς, από τότε που έπιασα ένα στα χέρια μου ως μικρό παιδί. Μετά την αποφοίτηση μου από το ΠΤΕΤ, συμμετείχα το 2018 στο πρώτο μου ComicDom και συμμετέχω σε διοργανώσεις έκτοτε, με τις αυτοεκδόσεις μου Unholy vol.1 (2018) και 2 (2019), και τη Μικρή Γκοθ Γοργόνα (αναμένεται). Τα έργα μου έχουν βρεθεί σε εκθέσεις όπως η 9η Εν Αιθρία και η Oresteia Reversed (Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης) μεταξύ άλλων. Αντλώ έμπνευση από μουσική, ταινίες, τη καθημερινή ζωή και φυσικά, από τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες.



Ονομάζομαι Χρυσάνθη Παπαιωάννου, μα μέσα απ'τη δουλεία μου θα με συναντήσεις ως μπουγιουρντί. Ασχολούμαι εδώ και κάποια χρόνια με το σχέδιο και την τέχνη της εικονογράφησης, πάντα ερασιτεχνικά και ανέκαθεν ως αυτοδίδακτη.

Φέτος έκανα τα πρώτα μου βήματα στο σχέδιο κόμικ, με δυο μίνι κομιξάκια, το ''Καλοκαιράκι" και το ''Η πιο όμορφη θάλασσα'' το οποίο αποτελεί μια εικονογράφηση του ομώνυμου ποιήματος του Ναζίμ Χικμέτ. Αν θες να γνωρίσεις τη δουλειά μου μπορείς μέσα από τη σελίδα μου στο instagram ή και στο Facebook με όνομα boo_u_rdi (μπουγιουρντί) !





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου