Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Skits@kia Friend's Edition # 20 - Eύα Δανιήλ

Σήμερα έχω τη χαρά και την τιμή να σας παρουσιάσω μία νέα ταλαντούχα καλλιτέχνιδα που σίγουρα έχει πολλά να μας πει στο μέλλον!Με το ξεχωριστό της στυλ και την απλότητα του χαρακτήρα της η γλυκιά Εύα Δανιήλ θα διαγράψει σίγουρα μια μεγάλη πορεία στο χώρο των κόμικ.Ας αφήσουμε την ίδια να μας συστηθεί με δικά της λόγια:

Είμαι η Εύα και γεννήθηκα το 1997 στη Θεσσαλονίκη. Σπουδάζω ιστορία και αρχαιολογία στα Γιάννενα. Εδώ και 20 χρόνια ζωγραφίζω ασταμάτητα τους δικούς μου χαρακτήρες cartoon και είμαι αυτοδίδακτη. Συμμετείχα στην έκθεση εικονογράφησης "Γλυκά και γλυκάκια γαλλικά" στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης 2018, έχω δημιουργήσει τις προσκλήσεις για τα 24α γενέθλια (2018) του Stretto Caffe Bar στη Θεσσαλονίκη και την αφίσα για την παγκόσμια ημέρα κουκλοθεάτρου 2019, επίσης στη Θεσσαλονίκη.
Ετοιμάζω σιγά σιγά την 1η μου ατομική έκθεση και τη συμμετοχή μου σε εκθέσεις με άλλους δημιουργούς. Μέχρι τότε μπορείτε να με ακολουθήσετε στα social media για να μαθαίνετε τα νέα μου! (Facebook: https://www.facebook.com/eva.daniil, Instagram: https://instagram.com/eva.daniil?igshid=1v7l745o3i66d)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου